خرید رجیستری پاسپورت مسافری (نکات مهم و قیمت بروز)

خرید رجیستری پاسپورت مسافری یکی از روش‌های رایج برای استفاده از گوشی‌های وارداتی در ایران است. در این روش، مسافری که به تازگی از سفر خارج از کشور بازگشته، امتیاز رجیستری خود را به فروش می‌رساند تا یک گوشی رجیستر نشده در کشور با این امتیاز رجیستر شده و به فروش برسد.

سود فروش رجیستری پاسپورت :

خرید رجیستری پاسپورت مسافری برای هر دو طرف معامله سودمند است. خریدار گوشی می‌تواند با پرداخت مبلغی، گوشی بلااستفاده خود را رجیستر کرده و از آن استفاده کند. فروشنده نیز در ازای واگذاری امتیاز خود، مبلغی دریافت می‌کند.

خرید رجیستری پاسپورت مسافری

عواقب واگذاری رجیستری مسافری:

برخی از افراد نگران عواقب خرید رجیستری پاسپورت مسافری هستند. آیا این کار ممکن است در آینده عواقبی مانند بدهی مالیاتی یا قطع یارانه برای خریدار یا فروشنده داشته باشد؟

پاسخ منفی است. تا کنون که چندین سال از اجرای این طرح می‌گذرد، چنین موردی گزارش نشده است. تمام عوارض گمرکی و هزینه‌های این کار توسط کارگزاری که رجیستری انجام می‌دهد پرداخت می‌شود.

قیمت خرید امتیاز رجیستری :

قیمت خرید رجیستری پاسپورت مسافری روزانه بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. بنابراین، قیمت رجیستری ممکن است در طول ماه یا حتی در طول یک روز تغییر کند.

توجه به این نکته ضروری است که قیمت رجیستری تابع تورم روز نیست و عرضه و تقاضا ملاک تعیین قیمت خواهد بود.

بنا بر این اگر شما سال قبل رجیستری خود را با قیمت مثلا 500 هزار تومان واگذار کرده اید، انتظار کشف قیمت بر اساس افزایش قیمت دلار نداشته باشید. ممکن است رجیستری شما در حال حاضر نصف قیمت پارسال (یا دو برابر) آن بیارزد.

مهلت فروش رجیستری :

در حال حاضر، مسافران تنها 24 ساعت پس از ورود به کشور فرصت دارند تا امتیاز رجیستری خود را به فروش برسانند. بنابراین، اگر قصد فروش امتیاز خود را دارید، این کار را به لحظات آخر موکول نکنید.

نکات مهم در مورد واگذاری امتیاز رجیستری:

  • قیمت رجیستری یک قیمت کلی است و صرف نظر از تفاوت قیمت‌های جزئی، اگر پیشنهاد‌های اغوا کننده دریافت کردید شک نکنید که در معرض کلاهبرداری هستید.
  • قبل از فروش رجیستری، از اعتبار خریدار اطمینان حاصل کنید.

برای واگذاری امتیاز رجیستری با ما در تماس باشید:

اگر قصد فروش امتیاز رجیستری خود را دارید، می‌توانید با ما در تماس باشید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امتیاز شما را به فروش می‌رسانیم و مبلغ حاصل از فروش را به شما پرداخت می‌کنیم.

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

پاسخ به ابهامات طرح رجیستری

ضروریات فروش رجیستری

برای واگذاری رجیستری نیاز است که شماره موبایل بنام صاحب پاسپورت باشد. بنابر این افراد زیر 18 سال که شماره موبایل بنام آنها ثبت نشده است امکان استفاده از این طرح را ندارند ، هر چند که والدین شماره ای بنام خود خریداری و در اختیار آنها قرار دهند چون شماره بنام نیست امکان فروش رجیستری ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *